Olen aina ollut sitä mieltä, että monesti tavallinen asukokonaisuus on paljon hienompi ja erilaisempi, kun siihen liittää jonkin korun. Mitä olisivat juhlat ilman yhtäkään korua? Ei mitään. Itse olen melkoinen korufani ja ostelen uusia koruja usein ilman tietoista ajattelua. Joskus vain sattuu silmään joku, joka on kertakaikkiaan pakko saada. Viime aikoina olen yrittänyt välttää turhien killuttimien ostelemista säästääkseni rahaa muuhunkin ja olen ihan oikeasti saanut uusimman koruni lahjaksi helmikuussa. Itse ostin viimeksi uuden korun muistaakseni joulun alla. : ) Minulla on melkein aina (korvakorujen lisäksi) päälläni jokin koru - siis jos olen lähdössä johonkin, ei kotona sentään!:D Se tuo mukavaa piristystä asuun ja vaikka kiireisenä kouluaamuna asu ei olisi kovin yksityiskohtainen, saa siihen nopeasti edes jotakin hohtoa. En tarkoita, että kaikki korut sopisivat kaiken kanssa, päinvastoin. Henkilökohtaisesti inhoan jos joku on laittanut tuikitavallisen paidan, t-paidan tai hupparin(!) kanssa jonkin valtavan ja näyttävän korun! Sellaiset voisi säästää juhlavampaan asuun. Samoin en pidä näystä, jossa jollakin on valtava - välillä jopa useampi - näyttävä rannekoru ja sen lisäksi valtava kaulakoru. Rajansa kaikella... :)

1452350.jpg

Tässä on joitakin suosikkikorujani.:) Osasta en edes muista tai tiedä, mistä ne on ostettu, mutta tuo kultainen sydänmedaljonki on ainakin Lindexiltä, valkoinen helminauhatyyppinen Sokokselta ja oikealla oleva pyöreä puukoru Kreikasta.:)

Toinen asia, jonka vuoksi pidän koruista on niiden monipuolisuus ja nätteys. Lopun korukokoelmasta ei tarvitse pölyttyä kaapissa yhden ollessa käytössä, sillä ne toimivat myös kauniina sisustusvälineenä. Itse olen ostanut nätin  naulakon, jonka olen kiinnittänyt seinään ja ripustanut koruja siihen. Siinä ratkesi sen seinän tylsyys ja tyhjyys!:D