1478769.jpg

Kävin tänään - melko pikaisesti kylläkin - kaupungilla. (Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole, sillä joka päivä koulun jälkeen käyn keskustassa vähintään sen verran että hyppään bussiin...) Tarkoitukseni oli mennä Silmäasemalle tilaamaan uudet lasit. Olen joutunut käyttämään laseja noin yhdeksänvuotiaasta, kiitos isäni puoleisen suvun geeneistä, jotka eivät suinkaan siirtyneet isälleni tai edes sisaruksilleni vaan juuri minulle. Minulle joka vihaan rillejä ylikaiken ja olen kaiken lisäksi niin kohlo, että yhdet lasit löytyvät mm. meren pohjasta. On siinä sitten kiva elää perheessä, jossa kaikki muut näkevät hyvin... Joillekin ihmisille, itseasiassa mielestäni lähes kaikille silmälasien käyttäjille, lasit sopivat ja he näyttävät viihtyvän laseissaan. Kaikki paitsi minä. Myönnän, että kammoni on ainakin osittain liioittelua, mutten siltikään tunne oloani kotoisaksi lasit päässä. Luojan kiitos piilolinssit on keksitty ja ne sujahtavatkin päähäni lähes joka ikinen päivä. Olen kuitenkin päättänyt myöntää silmäparoillenikin kesäloman ja käyttää koko kesän ainoastaan laseja, joten uudet tulevatkin todella tarpeeseen. Tällä kerralla ennakkoluuloistani huolimatta löysin varmaankin ensimmäistä kertaa lasit, joista todella tykkäsin! Tilaukseen lähtivät siis vaaleat paksusankaiset Dolce&Gabbanan lasit ja samalla myös rusehtavat aurinkolasit vahvuuksilla. Kerrankin uskon jopa viihtyväni laseissa!:) (Valitettavasti en löytänyt niistä kuvaa..)

Tälläinen oli päivän asu:

1478767.jpg

Takki: Vero Moda(Stockmann)

Farkut: H&M

Kengät: Lacoste

Huivi: Indiska

Laukku: H&M

Asuni ei ollut tänään kovinkaan erikoinen tai tarkkaan harkittu, vain perusnormaali arkityyli. Olisin mielummin laittanut ballerinat tai muut avokkaat, mutta ulkona näytti niin kylmältä, etten viitsinyt tehdä itseäni tieten tahtoen kipeäksi.:)

Kuva: täältä